Powered by Someco
Somekoulutus
Webinaari: Poliittinen mainonta sosiaalisessa mediassa ja Googlessa
18.11.2020
Saat linkin webinaariin sähköpostitse tuntia ennen webinaarin alkua
10:00 - 11:30
Ilmoittaudu 15.11.2020 mennessä!

Mainostatko yhteiskunnallisia teemoja Facebookissa, eivätkä mainoksesi aina tule hyväksytyiksi? Kenties teidänkin teemojanne ovat koulutus, ilmastonmuutos tai ympäristöasiat? Lähivuosina eri sosiaalisen median alustat ovat tiukentaneet säännöksiään koskien poliittista mainontaa, pyrkimyksenä edistää läpinäkyvyyttä. Tämä on johtanut siihen, että yhteiskunnallisten asioiden viestimiseen sosiaalisen median kanavissa vaaditaan erityisiä toimia.

Tämän koulutuksen käytyäsi osaat toteuttaa poliittista mainontaa lainsäädäntö ja eri sosiaalisen median alustojen säännökset huomioiden. Opit, kuinka saat mahdollisimman suuren näkyvyyden yhteiskunnallisia aiheita koskeville mainoksillesi ja millä alustoilla poliittisten julkaisujen mainostaminen on ylipäätänsä sallittua. Aihetta kouluttaa poliittiseen mainontaan ja sosiaaliseen mediaan perehtynyt Minna Valtari.

Koulutuksen ohjelma

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu kaikille yhteiskunnallisia asioita mainostaville henkilöille. Saatat suunnitella vaalimainontaa tai tehdä yhteiskunnallista vaikuttamista, käsitellä julkisesti yhteiskunnallisia asiakysymyksiä tai olla mukana poliittisen puolueen viestintätiimissä.

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

150 € + alv 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Webinaari: Poliittinen mainonta sosiaalisessa mediassa ja Googlessa
18.11.2020
verkossa
10:00 - 11:30
Ilmoittaudu mukaan 15.11.2020 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 576 3206
Minna Valtari on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Valmentajana hän innostaa johtoa ja asiantuntijoita olemaan näkyvillä ja osallistumaan sosiaalisessa mediassa.