LM Someco logo

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet

09.05.2024 09:00 – 12:00

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet -koulutuksessa opit Facebookin Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalulla toteutettavan maksullisen mainonnan ostamisen perusteet.

Facebookilla on suuri rooli yritysten ja organisaatioiden markkinointiviestinnässä, sillä Facebookia käyttää jo lähes kolme miljoonaa suomalaista. Instagram taas on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista. Facebook tarjoaa mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin, ja Facebookin mainostyökalulla voidaan sijoitella mainontaa sekä Facebookiin että Instagramiin. Maksetun mainonnan avulla niin sivulla julkaistuja orgaanisia sisältöjä kuin erillisiä mainoksia voidaan maksullisesti kohdentaa tavoitteenmukaisesti yleisöille.

Tässä puolen päivän webinaarissa käymme läpi Facebookin ja Instagramin hyötyjä ostetun näkyvyyden ja maksetun mainonnan näkökulmasta. Jos olet hakemassa parempia tuloksia tai pohdit, ovatko tavoitteesi realistisia tai aidosti mitattavia, on tämä koulutus sinulle juuri oikea. Koulutuksessa käydään läpi kohdentamisen mahdollisuudet ja pääset suunnittelemaan, miten löydät oman kohderyhmäsi kanavista parhaiten. Perehdymme myös mainonnan analytiikkaan.

Ohjelmassa

• Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet uudelle mainostajalle
  • Mainosten kohdentamisen perusteet
  • Mainosten hallinta -työkalulla Facebook- ja Instagram-mainonnan suunnitteluun vinkkejä
  • Facebook- ja Instagram-mainonnan tulosten analysointi

Toteutamme myös Facebook- ja Instagram -mainonnan jatkokoulutusta, joka on hyvä jatko perusteisiin osallistuvalle.

Valmentajat

Emma Lindqvist
Digital Marketing Consultant
emma.lindqvist@lmsomeco.fi
+358 50 531 0037

Emma on digitaalisen markkinoinnin konsultti ja kokenut kouluttaja, joka syttyy ongelmanratkaisusta ja analytiikasta. Hän siirtyi LM Somecolle isosta hakukonelöydettävyyteen keskittyneestä firmasta, eikä varmasti ole toimialaa tai Google Ads -koukeroa, jota ei olisi tullut hänelle vastaan.

Emman koulutuksissa opitaan uutta hakukoneoptimoinnista ja -markkinoinnista, sosiaalisen median mainostyökaluista sekä mittaamisesta ja konversioista. Koulutuksissa ja sparrauksissa pohditaan usein relevanttien kohderyhmien rakentamista ja mainonnan tehokkuuden todentamista.

Emma on kouluttajana käytännönläheinen ja omia kokemuksiaan jakava, joten voit olla varma, että koulutuksissa käydään läpi työkalujen parhaita asetuksia, toimivia mainostoteutuksia ja vastaan tulleita teknisiä bugeja. Ovathan tilit ja pääsyoikeudet kunnossa koulutuksen alkaessa?

Emman koulutuksissa työnnetään varmasti kädet saveen

Työkaverien sanoin Emma on hauska, avoin ja sosiaalinen tietopankki, jolta löytyvät vastaukset nopeasti ja asiantuntevasti.

Facebook- ja Instagram-mainonnan perusteet

350 €+ alv. 24 %