Powered by Someco
Somekoulutus
Twitter-yrityskäyttö ja ostettu näkyvyys
26.11.2019
LM Someco, Pursimiehenkatu 26 C, Helsinki, 5. kerros
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu 24.11.2019 mennessä!

Tässä koulutuksessa tutustutaan Twitterin yrityskäyttöön ja ostettuun näkyvyyteen! Koulutuksessa syvennytään erityisesti yritysviestinnän mahdollisuuksiin Twitterissä. Saamme käytännön vinkkejä kanavan yrityskäyttöön ja hallinnointiin, esimerkiksi TweetDeckin käyttöön. Koulutuksessa tutustutaan sekä seurannan että ostetun näkyvyyden mahdollisuuksiin, mutta myös erilaisiin sisällöntuotannon ja automointimahdollisuuksiin, joita Twitterissä voi hyödyntää. Lisäksi mietitään, miten yrityksen asiantuntijoita saisi mukaan Twitterin käyttäjiksi, jotta he välittäisivät aktiivisesti myös viestejä

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 4-8, jolloin koulutus on käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva. Sisältöä voidaan myös räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti organisaatioiden sosiaalisen median markkinointiviestinnästä ja sen kehittämisestä vastaaville henkilöille.

On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja on jo luonut tilin Twitteriin niin itselleen kuin yritykselleen.

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

350 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Twitter-yrityskäyttö ja ostettu näkyvyys
26.11.2019
LM Someco, Pursimiehenkatu 26 C, Helsinki, 5. kerros
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 24.11.2019 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 517 0391
Mikko on sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija, jolla on vankkaa käytännön kokemusta sisältöjen suunnittelun lisäksi myös sosiaalisen median kanavien ylläpitämisestä ja kehittämisestä.