Powered by Someco
Somekoulutus
Suunnitelmallinen sisällöntuotanto
28.3.2019
Somecon uudet toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu 22.3.2019 mennessä!

Liiketoimintastrategiasta johdettu sisältöstrategia sekä kohderyhmien tehokas tavoittaminen sisällöillä ovat onnistuneen sisältömarkkinoinnin peruspilareita. Koulutuksen aikana käydään läpi sisältöstrategian rakentamisen perusteita ja mm. sitä, millaisia tavoitteita tuotetuille sisällöille voidaan asettaa. Tärkeitä kysymyksiä ovat mm. Miten sisältö edistää liiketoimintaamme ja mitä haluamme saavuttaa sisällöillämme?

Koulutuksessa korostetaan kohderyhmätuntemuksen tärkeyttä ja pyritään vastaamaan kysymyksiin: Kuka kuluttaa sisältöämme ja kenen sitä tulisi kuluttaa? Mitä lisäarvoa tuottamamme sisältö tuo vastaanottajalle?

Koulutus antaa eväät luoda omalle organisaatiolle sisällöntuotantotyötä helpottavia sisältökonsepteja, oli kyseessä sitten artikkelit, blogikirjoitukset, videot tai sosiaalisen median julkaisut. Koulutuksen aikana käydään läpi myös toimivia tekniikoita sisältöideoiden keräämiseen omasta organisaatiosta ja saadaan konkreettisia oppeja toimivaksi todetun sisältösuunnitelman rakentamiseen. Sisällön tehokas jakelu kohderyhmille on yhtä tärkeää kuin vaikuttavat sisällöt. Koulutuksessa havainnollistetaan konkreettisesti, miksi kanavasuunnitelma kannattaa ja miten sellainen voidaan luoda omalle organisaatiolle.

Kenelle?

Koulutus on hyödyllinen kaikille, jotka toimivat organisaatioiden markkinointiviestinnän, sisältömarkkinoinnin ja/tai sosiaalisen median parissa. Nimikkeesi voi olla esimerkiksi viestintä- tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija, tiedottaja, sisällöntuottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, community manager tai yhteisömanageri.

Selkeä, systemaattinen, antoisa, makrotasolta mikrotasolle. Inspiroiva!
Lea Tornberg
yrittäjä

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

350 € + alv. 24 %.
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Suunnitelmallinen sisällöntuotanto
28.3.2019
Somecon uudet toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 22.3.2019 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

050 402 1393
Maarit on Somecon toimitusjohtaja ja sisältöstrategi, joka on erikoistunut luomaan yrityksille näkyvyyttä verkossa ja tavoittamaan toivotut kohderyhmät. Hänen erityisosaamistaan on strateginen sisältömarkkinointi.
040 517 0391
Mikko on sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija, jolla on vankkaa käytännön kokemusta sisältöjen suunnittelun lisäksi myös sosiaalisen median kanavien ylläpitämisestä ja kehittämisestä.
050 444 7499
Kristiina Salo on sisältöstrategi. Kristiinan erityisalueita ovat strateginen sisältömarkkinointi, suunnitelmallinen sisällöntuotanto, bloggaaminen ja B2B-yritysten sosiaalisen median hyödyntäminen osana liiketoimintastrategiaa.
040 413 2481
Content Strategist Wilma Inkinen on datavetoiseen sisältömarkkinointiin ja tarinankerrontaan intohimoisesti suhtautuva "some-tyyppi". Somecolla Wilma kouluttaa asiakkaita sosiaalisen median markkinoinnista ja sparraa heitä tavoitteellisempaan tekemiseen.
040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.