Powered by Someco
Somekoulutus
Webinaari: Pelillistäminen viestinnässä ja markkinoinnissa

Pelillistäminen on pelien logiikan hyödyntämistä erilaisissa yhteyksissä: koulutuksessa, käytettävyyssuunnittelussa, mainonnassa tai viestinnässä. Pelillisen ajattelun avulla voi rakentaa parempia brändikohtaamisia, ideoida tehokkaammin, jalkauttaa strategiaa tai simuloida erilaisia tilanteita.

Pelillinen ajattelu markkinoinnissa ja viestinnässä voi ilmentyä opettavana hyötypelinä, simulaatioharjoituksena tai viihdyttävänä mainospelinä. Koulutuksessa linkitetään pelillistä ajattelua markkinoinnin ja viestinnän metodeihin. Tutustumme case-esimerkkeihin niin B2C ja B2B -maailmasta sekä julkisen sektorin toimijoilta. Lisäksi käymme läpi esimerkkejä sisältöjen pelillistämistä esimerkiksi sosiaalisen median kanavissa.

Koulutuksen jälkeen osallistujilla on selkeä käsitys siitä, mitä pelillistäminen on. Pohdintatehtävien kautta osallistujille rakentuu näkemys siitä, miten peliajattelua ja pelillistämisen keinoja voisi hyödyntää omassa työssä ja organisaatiossa.

Kenelle?

Koulutus on tarkoitettu markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisille. Työnkuvasi voi olla markkinoinnin ja viestinnän koordinointia, toteuttamista tai johtamista.

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

150 € + alv 24 %
Minimiosallistujamäärä 4 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta.

Tätä aihetta kouluttavat:

040 536 9823
Kaisa Alapartanen on strategisen sisältömarkkinoinnin asiantuntija. Hänen erityisosaamistaan on tavotteita edistävä ja vuorovaikutteinen asiakasviestintä sekä kaikkikanavainen asiakaskokemus.