Powered by Someco
Somekoulutus
Mainonta sosiaalisessa mediassa

Mainonnan rooli sosiaalisen median markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti. Kun sisältöjä jaetaan yhä enemmän ja tietotulva kasvaa, yritysten on entistä vaikeampi päästä julkaisullaan ilmaiseksi esille ja saada aktiivisia seuraajia. Sosiaalisen median palvelut tarjoavatkin yrityksille mahdollisuuden mainostaa julkaisujaan – tai toteuttaa julkaisuista kokonaan erillistä maksullista mainontaa.

Koulutuksessa tutustut sosiaalisen median mainonnan mahdollisuuksiin ja opit ymmärtämään, millaista on mainonnan tavoitteiden ja sisältöjen onnistunut yhteispeli. Käsittelemme mainonnan mahdollisuuksia niin Facebookissa, Instagramissa, Twitterissä, LinkedInissä kuin Youtubessa. Saat koulutuksesta suosituksia menestykselliseen sosiaalisen median mainonnan toteuttamiseen sekä inspiraatiota maailmalla toteutetuista mainnonan toteutuksista.

Mikäli haet konkreettista apua Facebook-mainonnan toteutukseen, osallistu Facebook-mainonnan työpajaan tai Facebook-mainontaa edistyneelle -koulutukseen.

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 6-8, jolloin koulutus on käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva. Sisältöä voidaan myös räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle

Koulutus on suunnattu erityisesti organisaatioiden sosiaalisen median viestinnästä ja sen käytön kehittämisestä vastaaville henkilöille. Yrityksellänne on jo oma sivu Facebookissa, mutta kaipaatte tukea ja vinkkejä Facebook-markkinointiin. Nimekkeesi voi olla esimerkiksi: Viestintäpäällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, verkkotiedottaja, community manager, yhteisömanageri tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija.

Koulutuksen ohjelma

Osallistumismaksu:

335 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Tätä aihetta kouluttavat:

 
 
040 413 2481
Content Strategist Wilma Inkinen on datavetoiseen sisältömarkkinointiin ja tarinankerrontaan intohimoisesti suhtautuva "some-tyyppi". Somecolla Wilma kouluttaa asiakkaita sosiaalisen median markkinoinnista ja sparraa heitä tavoitteellisempaan tekemiseen.
 
 
040 356 7976
Katja Mikkola on Somecon sisältöstrategi ja kouluttaja, joka innostuu ajankohtaisista ilmiöistä, aidoista kohtaamisista ja asiakkaat huomioivasta sisältömarkkinoinnista.
 
 
040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.
 
 
040 576 3206
Minna Valtari on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Valmentajana hän innostaa johtoa ja asiantuntijoita olemaan näkyvillä ja osallistumaan sosiaalisessa mediassa.