LM Someco logo

Valmennus

Räätälöidyt koulutukset

Avoimet koulutukset

Haluatko kouluttautua osallistumalla webinaarisarjoihimme tai yksittäisiin webinaareihin?

Valmennamme markkinoinnin ja viestinnän ammattilaisia, johtoa ja asiantuntijoita omaksumaan sekä viestinnällisiä valmiuksia että markkinointiviestinnän täsmätaitoja.

Räätälöidyt valmennuskokonaisuudet suunnitellaan aina yhdessä asiakkaan kanssa, jolloin valmennuksen sisällöt tukevat sekä yrityksen strategiaa että yhtenäisen brändikokemuksen rakentumista. Selvitämme aina valmennuksen tavoitteet, valmennettavien lähtötason ja täsmätarpeet. Asiantuntijavalmennuksissa keskitymme motivaation synnyttämiseen ja ylläpitämiseen.

Digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän valmennukset

Valmennamme niin digitaalisen markkinoinnin strategista suunnittelua, suunnitelmallista sisällöntuotantoa, verkkoviestinnän mittaamista, työnantajakuvan kehittämistä kuin maksetun mainonnan strategista suunnittelua. Pureudumme markkinoinnin murrokseen, sisältöjen rooliin ostoprosessissa ja markkinoinnin automaatioon.

Hakukoneoptimoinnin ja Google-mainonnan valmennukset

Valmennamme hyödyntämään Google Analyticsiä paitsi koko verkkopalvelun, myös sisällön kehittämisessä. Autamme saavuttamaan Google-mainonnalla näkyvyyttä verkossa.

Sosiaalisen median valmennukset

Valmennamme Facebookin, Instagramin, LinkedInin, YouTuben ja X:n (entinen Twitter) käyttöä markkinoinnissa ja viestinnässä. Aloitamme perusteista ja etenemme syvälle kanavakohtaisen osaamisen kehittämiseen.

Keynote-puheenvuoro

Herättelemme organisaatiosi tai tapahtumasi yleisöä markkinointiviestinnän muutokseen ja digitaalisiin mahdollisuuksiin. Kokeneet puhujamme räätälöivät puheenvuoron sisällön tilaisuutesi tarpeeseen.

Avoimen viestintäkulttuurin rakentaminen, työntekijä­lähettilyys ja asiantuntija­valmennukset

Nykymaailman sirpaloitunut mediaympäristö sekä mahdollistaa asiakkaan kohtaamisen uudella tavalla että haastaa henkilöstöä toimimaan organisaation kasvoina ulkomaailmaan.

Valmennuksissa motivoidaan, nähdään toimivia esimerkkejä sekä opitaan kanavien käyttöä ja toimintalogiikkaa käytännön harjoitusten avulla.

Toteutamme vuonna 2024 kolmea webinaarisarjaa: #Digiviestijä-webinaarisarja ja #SomenHermolla-webinaarit. Jokaisessa on kymmeniä osallistujia niin yrityksistä, julkishallinnosta kuin järjestöistä.

Digiviestijä grafiikka

#SomenHermolla-webinaarit