Powered by Someco
Somekoulutus
Instagram yrityskäyttö ja ostettu näkyvyys
14.11.2019
LM Someco, Tehtaankatu 27-29 D, Helsinki, 5. kerros
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu 12.11.2019 mennessä!

Instagram on yksi nopeimmin kasvavista sosiaalisen median kanavista.
Kun sisällön määrä sosiaalisessa mediassa lisääntyy jatkuvasti, kuvallisen viestinnän tarve kasvaa. Kuvien avulla monipuolistat yrityksesi mielikuvaa, kehität työnantajakuvaa tai lanseeraat uusia tuotteita – ja mikäs sen parempi kanava kuvalliseen viestintään kuin Instagram!

Tässä koulutuksessa käymme läpi Instagramin hyötyjä yrityskäytössä ja kanavan uniikkeja ominaisuuksia yritysviestinnässä. Perehdymme myös suunnitelmallisuuden kehittämiseen, videoiden käyttöön, sekä analytiikan tutkimiseen Instagramissa. Onko teidän yrityksenne Instagram-tili ikkuna arkiseen aherrukseen vai paikka ihanalle inspiraatiolle? Sen voit päättää koulutuksessa!

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 6-8. Sisältöä voidaan tarvittaessa räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu organisaatioiden sosiaalisen median kanavia ylläpitäville ja erityisesti kuvallisesta viestinnästä kiinnostuneille. On suositeltavaa, että koulutukseen osallistuja on jo luonut profiilin palveluun ja tutustunut kevyesti palvelun perustoimintoihin.

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

350 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Instagram yrityskäyttö ja ostettu näkyvyys
14.11.2019
LM Someco, Tehtaankatu 27-29 D, Helsinki, 5. kerros
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 12.11.2019 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.