Powered by Someco
Somekoulutus
Facebook-mainonnan työpaja
22.8.2018
Somecon uudet toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu 15.8.2018 mennessä!

Facebookilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä, erityisesti kuluttajakaupassa. Facebook tarjoaa mahdollisuuden todella kustannustehokkaaseen mainontaan.

Tässä työpajassa opetellaan käytännössä toteuttamaan Facebook-mainontaa Mainosten hallinta -työkalua hyödyntäen. Käymme läpi mainonnan perusteet ja teemme käytännön harjoituksia erilaisten mainoskampanjoiden toteuttamiseen liittyen. Mikäli osallistujilla ei vielä ole mainostilejä Facebookissa, ne luodaan – varaa siis mukaan Facebook-mainonnan maksuvälineenä käyvä luottokortti, jotta saat tilin avattua.

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 6-8, jolloin koulutus on käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva. Sisältöä voidaan myös räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti Facebook-mainonnan toteutuksesta kiinnostuneille. Et ole vielä tehnyt itse mainontaa Facebookissa, tai olet ehkä testaillut, mutta haluat oppia kohdentamisen perusteet. Nimekkeesi voi olla esimerkiksi: Viestintäpäällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, verkkotiedottaja, community manager, yhteisömanageri tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija.

On suositeltavaa, että tähän koulutukseen osallistuja saa jo koulutuksessa kokeiltua Facebook-mainonnan toteutusta. Vasta-alkajat ovat myös tervetulleita kasvattamaan Facebook-sivulla markkinoinnin osaamistaan Facebook-sivun ylläpitäjän tehokoulutukseen. Edistyneemmille Facebook-mainonnan toteuttajille on oma koulutuksensa.

Sain sen, mitä tulinkin hakemaan: käytännönläheisen koulutuksen ja siihen liittyvän terminologian avaamisen. Kouluttajat olivat ammattitaitoisia ja positiivisen kannustavia.

Koulutuksen ohjelma

Osallistumismaksu:

335 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Facebook-mainonnan työpaja
22.8.2018
Somecon uudet toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 15.8.2018 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

 
 
040 356 7976
Katja Mikkola on Somecon konsultti ja kouluttaja, joka innostuu ajankohtaisista ilmiöistä, aidoista kohtaamisista ja asiakkaat huomioivasta sisältömarkkinoinnista.
 
 
040 413 2481
Social Media Specialist Wilma Inkinen on datavetoiseen sisältömarkkinointiin ja tarinankerrontaan intohimoisesti suhtautuva "some-tyyppi". Somecolla Wilma kouluttaa asiakkaita sosiaalisen median markkinoinnista ja sparraa heitä tavoitteellisempaan tekemiseen.
 
 
040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.