Powered by Someco
Somekoulutus
Facebook-mainonnan Masterclass
1.7.2019
Saat linkin webinaariin sähköpostitse tuntia ennen webinaarin alkua
10:00 - 11:30
Ilmoittaudu 25.6.2019 mennessä!

Kaipaako organisaatiosi Facebook-mainonnan osaamista, mutta aika opettelulle on niukassa? Käytä hiljainen heinäkuu hyödyksi ja tule mukaan Facebook-mainonnan Masterclassiin.

Facebook-mainonnan Masterclass on tiivis kolmiosainen webinaarisarja, jonka avulla aloitteleva mainonnan tekijä kasvaa mestarimainostajaksi. Masterclassin aikana sukellamme Facebook-mainonnan maailmaan yhteisten verkkoluentojen sekä henkilökohtaisten oppimistehtävien kautta, joista osallistujat saavat palautetta. Masterclassin jälkeen varaat ajan konsultointiin, jossa tarkastelet toteutettua mainontaa yhdessä valmentajan kanssa ja saat vinkkejä jatkoon.

Kenelle?

Facebook-mainonnan Masterclass on sinulle, jos…

…Facebook-mainonta kiinnostaa, mutta sen opettelu lähtöruudusta tuntuu vaikealta, tai
…Sinulla on jonkinlainen käsitys Facebook-mainonnasta, mutta kaipaat varmuutta ratkaisuihisi, tai
…haluat nopeasti saada tuloksellisen Facebook-mainonnan haltuun

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen ja hinnoittelu

Koulutusohjelman hinta: 1 300 € + alv 24 %.

Late Bird -etu (- 10 %) voimassa 30.5. asti. Käytäthän ilmoittautuessasi koodia LATEBIRD.

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

1 300 € + alv 24%
Minimiosallistujamäärä 4 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta.

Tarkista toistuvuus

Facebook-mainonnan Masterclass
1.7.2019
verkossa
10:00 - 11:30
Ilmoittaudu mukaan 25.6.2019 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.