Powered by Someco
Somekoulutus
Facebook-mainonnan Masterclass
28.11.2019
Saat linkin webinaariin sähköpostitse tuntia ennen webinaarin alkua
10:00 - 11:00
Ilmoittaudu 22.11.2019 mennessä!

Kaipaako organisaatiosi Facebook-mainonnan osaamista, mutta aika opettelulle on niukassa? Tule mukaan Facebook-mainonnan Masterclassiin.

Facebook-mainonnan Masterclass on tiivis kolmiosainen webinaarisarja, jonka avulla aloitteleva mainonnan tekijä kasvaa mestarimainostajaksi. Masterclassin aikana sukellamme Facebookin ostetun näkyvyyden maailmaan yhteisten verkkoluentojen sekä henkilökohtaisten oppimistehtävien kautta, joista osallistujat saavat palautetta. Masterclassin jälkeen varaat ajan konsultointiin, jossa tarkastelet oppimistehtäviä yhdessä valmentajan kanssa ja saat vinkkejä jatkoon.

Kenelle?

Facebook-mainonnan Masterclass on sinulle, jos…

…Ostettu näkyvyys Facebookissa kiinnostaa, mutta sen opettelu lähtöruudusta tuntuu vaikealta, tai
…Sinulla on jonkinlainen käsitys ostetusta Facebook-näkyvyydestä, mutta kaipaat varmuutta ratkaisuihisi, tai
…haluat nopeasti saada tuloksellisen Facebook-näkyvyyden oston haltuun

Tervetuloa mukaan!

Ilmoittautuminen ja hinnoittelu

Koulutusohjelman hinta: 1 300 € + alv 24 %.

Early Bird -etu (-10 %) voimassa 31.10. asti. Käytäthän ilmoittautuessasi koodia EARLYBIRD.

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

1 300 € + alv 24%
Minimiosallistujamäärä 4 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta.

Tarkista toistuvuus

Facebook-mainonnan Masterclass
28.11.2019
verkossa
10:00 - 11:00
Ilmoittaudu mukaan 22.11.2019 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.