LM Someco logo

#Digiviestijä-webinaarisarja 2024

Hinta 1560 € + alv. 24%

+ alv. 24 %

Päivitä osaamisesi ajan tasalle ja kehity digiviestijänä osallistumalla huippusuosittuun #Digiviestijä-webinaarisarjaan!

Webinaarisarjan aikana saat uusia työkaluja digitaaliseen markkinointiin ja viestintään samalla, kun päivität sosiaalisen median ja Googlen kanavakohtaisen strategian ymmärryksesi.

Kymmenosainen webinaarisarja toteutetaan vuoden 2024 aikana. Webinaareja järjestetään viisi keväällä ja viisi syksyn aikana. Vastuuvalmentajana webinaarisarjassa toimii kokenut monimediamarkkinoija Heli Annala. Hänen luotsaamissaan webinaareissa vierailee aina joku LM Somecon kokenut valmentaja puhumassa omasta ydinosaamisalueestaan.

Webinaarien sisältö tallennetaan LM Somecon oppimisalustalle, jonka saat käyttöösi koko valmennusvuoden ajaksi. Jos et siis ehdi osallistumaan johonkin webinaariin suorana, voit palata tallenteen pariin sinulle sopivana ajankohtana.

Osallistumismaksu vuonna 2024

Kenelle webinaarisarja on suunnattu?

Webinaarisarja on suunnattu markkinoinnin ja viestinnän asiantuntijoille ja päättäjille, jotka haluavat päivittää digitaalisen markkinoinnin ja viestinnän osaamisensa ajan tasalle.

Työskentelet sitten B2C- tai B2B-yrityksessä, järjestössä tai julkishallinnossa, webinaarisarjamme avulla päivität strategisen osaamisesi uudelle tasolle ja opit ymmärtämään digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median mahdollisuuksia laaja-alaisesti.

Hyödyt sinulle ja organisaatiollesi

Webinaarisarjaan osallistumalla päivität strategisen digimarkkinoinnin ja -viestinnän osaamisesi nykyhetkeen kätevästi missä tahansa sinulle parhaiten sopii. Ei tarvitse huolehtia matkakuluista tai majoittumisesta, vaan valmennus tulee sinun luoksesi.

Meillä on osaaminen ja kokemus webinaarien toteutuksesta – olemme järjestäneet satoja webinaarivalmennuksia viime vuosien aikana.

Voitte osallistua webinaarisarjaan myös koko tiimin voimin ja näin kasvattaa osaamista ja kehittää digitaalista markkinointia yhdessä – lisäosallistujat samasta organisaatiosta pääsevät mukaan puolella hinnalla.

Teknisiä ongelmia webinaariin osallistumiseen liittyen? Ole yhteydessä sähköpostitse koulutus@lmsomeco.fi

Osallistujat saavat webinaarin osallistumislinkin sähköpostitse aina tuntia ennen webinaarin alkua.

Webinaarisarjan moduulit

Sähköposti- ja Google-markkinointi

Heli Annala, Emma Lindqvist

11.9.2024 10:00 – 12:00

Luova sisältö ja sisältöjen konseptointi

Heli Annala, Tuukka Mujo

9.10.2024 10:00 – 12:00

Ostettu mainonta sosiaalisessa mediassa

Heli Annala, Lauri Saarinen

13.11.2024 10:00 – 12:00

Avoin viestintäkulttuuri ja vuorovaikutus verkossa

Heli Annala, Sari Sohlström

11.12.2024 10:00 – 12:00

Mittaaminen ja vuosisuunnittelu

Heli Annala, Lauri Saarinen

Heräsikö kiinnostus? Vastaamme mielellämme kysymyksiin webinaarisarjaa tai sen sisältöä koskien. Tervetuloa kehittämään digiviestijän taitoja, yksin tai koko tiimin voimin!

#Digiviestijä-webinaarisarja

Hinta 1560 € + alv. 24%