Powered by Someco
Somekoulutus
Digimainostajan koulutusohjelma

Matka mainonnan maailmaan alkaa tästä! Ilmainen, ilman mainontaa saavutettu, orgaaninen näkyvyys vähenee sosiaalisen median kanavissa ja Googlessa jatkuvasti. Erityisesti Facebook ja Instagram kehittävät kanaviaan siten, että ilman ostettua näkyvyyttä on haastava näkyä haluttujen kohdeyleisöjen uutisvirrassa. Näin ollen tehokkaan mainonnan toteutuksen ja strategisen suunnittelun taidot ovat digiviestijän työkalupakissa entistä arvokkaampia.

Digimainostajan valmennusohjelmassamme opit toteuttamaan tehokasta mainontaa niin sosiaalisen median kanavissa kuin Googlessa. Valmennusohjelmaan sisältyy neljä lähikoulutusta (á 3h). Mahdollisuus on myös jatkokouluttautua lisävalmennuksillta, jotka syventävät osaamista.

Valmennusohjelma alkaa eri digikanavat huomioivalla mainonnan strategisen suunnittelun valmennuksella. Näin luodaan pohja suunnitelmalliselle ja tavoitteelliselle tekemiselle. Strategisella tasolla huomioidaan myös muu digitaalinen mainonta, kuten display-mainonta. Tämän jälkeen keskitymme kuhunkin kanavaan erikseen. Pureudumme käytännönläheisesti kunkin kanavan mainonnan työkaluihin, tavoitteisiin, kohdentamisen mahdollisuuksiin ja sisältövaihtoehtoihin. Käymme läpi konkreettisia esimerkkejä, harjoittelemme työkalujen käyttöä ja myös toteutamme mainoksia. Kanavista käsittelyssämme ovat Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube sekä Google Ads.

Koulutuksen ohjelma

Aloitus: Mainonnan strateginen suunnnittelu – läsnäkoulutus Helsingissä, 3h
Lähivalmennukset. á 3h:
Valmennusohjelman jälkeen sinulla on mahdollista ilmoittautua edulliseen jatkohintaan myös seuraaville kursseille:

 

Kevään valmennusryhmä

To 5.3. klo 9-12 Aloituspäivä: Mainonnan strateginen suunnnittelu
To 12.3. klo 9-12 Facebook & Instagram-mainonta
To 19.3. klo 9-12 LinkedIn & Twitter-mainonta
To 26.3. klo 9-12 Youtube & Google Ads -mainonta

 

 

 

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

1400 € + alv 24 %
Minimiosallistujamäärä 4 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta.

Tarkista toistuvuus

Tätä aihetta kouluttavat:

040 7795131
Luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä tiivistettynä Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätösten taustalla terävöittävät näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta.
040 413 2481
Strategist Wilma Inkinen on datavetoiseen sisältömarkkinointiin ja tarinankerrontaan intohimoisesti suhtautuva "some-tyyppi". Somecolla Wilma kouluttaa asiakkaita sosiaalisen median markkinoinnista ja sparraa heitä tavoitteellisempaan tekemiseen.
040 356 7976
Katja Mikkola on Somecon sisältöstrategi ja kouluttaja, joka innostuu ajankohtaisista ilmiöistä, aidoista kohtaamisista ja asiakkaat huomioivasta sisältömarkkinoinnista.
040 353 0485
Alexandra Byskata on TeamSomecon tuore vahvistus. Elokuussa 2018 Digital Marketing Specialistina aloittanut Alexandra, tuttavallisemmin Aksu, työskentelee mm. myynnin ja koulutuksen parissa.