Powered by Someco
Somekoulutus
Webinaari: Yritysbloggaaminen ja vloggaaminen

Yrityksen koosta riippumatta blogi on osa useiden yritysten arkea ja olennainen osa organisaation sisältömarkkinointia. Ja koska video on tullut yritysmaailmaan jäädäkseen, blogin rinnalle tai sen tilalle, videomarkkinointi ja -sisällöntuotanto on noussut osaksi markkinointistrategiaa. Joskus on sanottu, että minuutin video vastaa lähes kahta miljoonaa sanaa.

Blogin tai vlogin tehtävänä on palvella bisnestavoitteita ja/tai missiota. Koulutuksessa keskitytään näihin sisältömuotoihin osana organisaation markkinointiviestintää ja käydään läpi konkreettisin askelin blogin/vlogin perustamiseen liittyviä kysymyksiä. Näitä ovat mm. kohderyhmät, tavoitteet, sisältömissio, roolitus ja toimituspolitiikka. Lisäksi käydään läpi hakukoneoptimointia blogin/vlogin näkökulmasta ja annetaan vinkkejä videotuotantoon. Koulutuksessa ei mennä videokuvauksen teknisiin yksityiskohtiin.
Koulutuksessa keskustellaan myös sisältömuotojen hyödyistä organisaatiolle ja sen asiantuntijoille, ja tutustutaan eri alojen hyviin esimerkkeihin.

Koulutuksen sisältö

Kenelle?

Koulutukset on suunnattu erityisesti organisaatioiden viestinnästä ja markkinoinnista vastaaville henkilöille. Yhdessä nämä koulutukset antavat erinomaiset edellytykset yritysblogin/vlogin perustamiselle tai jo olemassa olevan blogin/vlogin tarkoituksen ja toimintatapojen kirkastamiselle.

 

Tervetuloa!

Tarkista toistuvuus

Tätä aihetta kouluttavat:

050 444 7499
Kristiina Salo on sisältöstrategi. Kristiinan erityisalueita ovat strateginen sisältömarkkinointi, suunnitelmallinen sisällöntuotanto, bloggaaminen ja B2B-yritysten sosiaalisen median hyödyntäminen osana liiketoimintastrategiaa.