Powered by Someco
Somekoulutus
Webinaari: Ostettua verkkonäkyvyyttä pro-tasolla

Ovatko Business Manager ja Google Ads sinulle jo tuttuja työkaluja, mutta haluaisit syventää osaamistasi tutustumalla mm. konversiomainontaan, kustomoitujen yleisöjen rakentamiseen tai Shopping-mainontaan? Haluatko viedä LinkedIn- ja Twitter-mainonnan yksittäisten julkaisujen boostauksesta suunnitelmallisempaan suuntaan? Kiinnostaako liidimainonta, automatisoinnin mahdollisuudet tai display-mainonta?

Ostettua verkkonäkyvyyttä edistyneille -koulutuksessa perehdytään syvemmin sosiaalisen median kanavien ja Googlen avulla toteutettuun mainontaan. Käymme läpi näiden kanavien tarjoamia mainonnan edistyneempiä mahdollisuuksia ja pohdimme, miten molemmista mainostyökaluista saadaan mahdollisimman paljon irti.

Koulutuksen sisältö

Kenelle?

Ostettua verkkonäkyvyytä edistyneille -koulutus on sinulle, mikäli…

…olet jo ostanut näkyvyyttä sisällöillesi sosiaalisessa mediassa ja Googlessa ja haluaisit rakentaa yhä räätälöidympiä kohderyhmiä
…haluat oppia mainonnan uusimmista ja edistyneimmistä ominaisuuksista
…kaipaat vinkkejä ja näkemystä verkkonäkyvyyden kokonaisvaltaiseen kehittämiseen mainonnan keinoin

Tervetuloa!

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

200 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Tätä aihetta kouluttavat:

040 356 7976
Katja Mikkola on Somecon sisältöstrategi ja kouluttaja, joka innostuu ajankohtaisista ilmiöistä, aidoista kohtaamisista ja asiakkaat huomioivasta sisältömarkkinoinnista.