Powered by Someco
Somekoulutus
Vaikuttavan verkkoviestinnän mittaaminen ja analysointi
16.1.2020
LM Someco, Pursimiehenkatu 26 C, Helsinki, 5. kerros
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu 14.1.2020 mennessä!

Sosiaalisen median sisältömarkkinointia kannattaa kehittää aiemman toiminnan tuloksiin perustuen. Yhteisöpalvelujen omien tilastointityökalujen sekä ulkopuolisten työkalujen avulla mittaat oman tekemisen onnistumista ja löydät kehittämiskohdat jatkoa ajatellen.

Koulutuksessa saat tukea oikeiden tavoitteiden asettamiseen, mittareiden valintaan ja opit ymmärtämään, millaiset luvut ovat hyviä tuloksia ja miten niihin päästään. Koulutuksen päätteeksi perehdytään työkaluihin ja välineisiin, joiden avulla voit mitata sisältömarkkinoinnin onnistumista tehokkaasti.

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 5-8, jolloin koulutus on käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva. Sisältöä voidaan myös räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti organisaatioiden sosiaalisen median viestinnästä ja sen käytön kehittämisestä vastaaville henkilöille, joille onnistumisen mittaaminen ei ole tuttua.

Yrityksellänne/organisaatiollanne on käytössä todennäköisesti useampia sosiaalisen median kanavia, mutta sosiaalisen median tulosten mittaaminen ja oman toiminnan kehittäminen tilastojen pohjalta pitäisi ottaa haltuun. Kurssi palvelee aloittelijoita, jotka ovat kiinnostuneita tilastollisesta mittaamisesta.

 

Koulutuksessa kouluttaja ja kaikki osallistujat keskustelivat keskenään. Tämän koulutuksen avulla pääsen etenemään seuraavaan tasoon sosiaalisen median hyödyntämisessä. Sain niin paljon uusia työkaluja työhöni, kiitos!
Sari Tuomaala
Kansan sivistysrahaston viestintä- ja markkinointipäällikkö

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

Norm. 350 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Vaikuttavan verkkoviestinnän mittaaminen ja analysointi
16.1.2020
LM Someco, Pursimiehenkatu 26 C, Helsinki, 5. kerros
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 14.1.2020 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

040 517 0391
Mikko on sisältöstrategi ja digitaalisen markkinointiviestinnän asiantuntija, jolla on vankkaa käytännön kokemusta sisältöjen suunnittelun lisäksi myös sosiaalisen median kanavien ylläpitämisestä ja kehittämisestä.
040 513 3547
Paula aloitti vuoden 2018 alussa traineena Turun toimistolla ja nykyisin hän toimii Content Specialistin roolissa. Paula on englannin kielen maisteri ja työskennellyt aiemmin mm. kulttuurialalla viestinnän eri tehtävissä.
050 5533 735
Jani Lilja on ICT-taustainen ikuinen idealisti, joka uskoo yrityksen seinien sisällä tapahtuvan avoimen keskustelun ja viestimisen olevan selkäranka kaikelle julkiselle tekemiselle. Janin mielestä jokaisella ihmisellä ja yrityksellä on tarina, joka ansaitsee tulla kuulluksi.