Powered by Someco
Somekoulutus
Sisältömarkkinoinnin koulutusohjelma
19.9.2018
Somecon toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
9:00 - 16:00
Ilmoittaudu 12.9.2018 mennessä!

Somecon uudistunut koulutuskokonaisuus

Koulutusohjelmassamme opit toteuttamaan tehokasta sisältömarkkinointia ja valitsemaan sisältöjesi julkaisuun oikeat kanavat ja keinot. Koulutuksessa opitaan strategista sisältösuunnittelua, mitataan tekemistä ja hyödynnetään sosiaalisen median kanavia uusilla tavoilla. Koulutuskokonaisuuden aikana rakennat roadmapia, jonka avulla koulutuksissa opitut uudet asiat integroituvat oman organisaatiosi sisältömarkkinoinnin kehitykseen.

Koulutusohjelma alkaa kahden päivän lähijaksolla ja päättyy yhteen päätöspäivään. Tämän lisäksi pääset valitsemaan webinaareista ja työpajoista juuri sinulle ja organisaatiollesi sopivimman koulutuskokonaisuuden. Tarpeisiisi sopiva valinnaisten modulien määrä sovitaan aloittaessasi koulutusohjelman etäyhteyksin toteutettavassa henkilökohtaisessa konsultoinnissa.

Koulutusohjelma toteutetaan syksyllä 2018 Somecon toimistolla Helsingissä Kasarmikadulla.

Syksyn valmennusryhmä

Aloituspäivät: 19.-20.9.2018 klo 9-16
Valinnaiset modulit valitseminasi ajankohtina
Päätöspäivä: 15.11.2018 klo 9-16

Kenelle?

Koulutus on suunnattu yrityksissä työskenteleville viestinnän ja markkinoinnin osaajille, jotka haluavat kehittyä sisältömarkkinoijina ja tehdä vaikuttavaa viestintää verkossa. Jos kaipaat tukea sisältömarkkinoinnin kehittämiseen ja haluat oppia hyödyntämään verkon mahdollisuuksia ja sosiaalisen median kanavia yhdessä muiden alan osaajien kanssa, tämä on juuri sinulle oikea koulutusohjelma! Mikäli toimit julkishallinnossa, tsekkaa Julkishallinnon viestijöille suunnattu Digiviestijän koulutusohjelma, joka starttaa myöskin syyskuussa 2018.

Hyödyt organisaatiolle

Koulutuksen edetessä työntekijä pätevöityy sisältömarkkinoijana. Jotta kokonaisuus sopii juuri organisaationne tarpeisiin, koulutusohjelma räätälöidään henkilökohtaisesti Somecon asiantuntijan avulla. Tuemme myös uusien oppien jalkauttamisessa: Koulutusohjelman aikana rakennetaan roadmapia, jonka avulla koulutuksissa opitut uudet asiat integroituvat oman organisaatiosi sisältömarkkinoinnin kehitykseen. Koulutusohjelman aikana osallistuja pääsee osallistumaan myös suosittuihin #SomenHermolla-ajankohtaiswebinaareihin, joissa käydään läpi kanavissa tapahtuneita uudistuksia.

Osallistumishinta

Osallistumishinta 2 948 € + alv. 24 %

Hinta sisältää aloitus- ja päätöspäivät, kaksi osallistumista valinnaisiin työpajoihin ja kuusi webinaaria, sekä koulutusohjelman ajan osallistumiset #SomenHermolla-webinaareihin. Osallistumista voidaan tarvittaessa räätälöidä – pyydä meiltä tarjous räätälöintiä toivoessasi!

Early bird -hinta – mikäli ilmoittaudut 19.8. mennessä, saat 10 % alennuksen!

Lisätyöpajat ja webinaarit

Mikäli haluat kasvattaa koulutusohjelmaasi laajemmaksi, voit osallistua myös muihin koulutuspäiviin, työpajoihin ja webinaareihin. Saat näiden normaalihinnoista 20 % alennuksen. Sovithan lisäkoulutuksiin ilmoittautumisesta tällöin suoraan meidän kanssa.

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

2 948 € + alv. 24 %
Optiona toteutettava nykytilanteen arviointi 3 kuukauden ajalta 3 sosiaalisen median kanavasta 1200 € + alv. 24 % tai 12 kuukauden ajalta 3 sosiaalisen median kanavasta 1800 € + alv. 24 %.

Valitset moduleista sinulle ja yrityksellesi sopivimman koulutuskokonaisuuden. Ilmoittautuessasi sitoudut alkaen hintaan 2 948 euroa + alv. 24 %. Mahdolliset lisämodulit laskutetaan sovitusti myöhemmin koulutusohjelman aikana.

Minimiosallistujamäärä 4 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta.

Tarkista toistuvuus

Sisältömarkkinoinnin koulutusohjelma
19.9.2018
Somecon toimitilat, Kasarmikatu 42, Helsinki, 2. kerros.
9:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 12.9.2018 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

 
 
040 576 3206
Minna Valtari on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen liiketoiminnassa. Valmentajana hän innostaa johtoa ja asiantuntijoita olemaan näkyvillä ja osallistumaan sosiaalisessa mediassa.