Powered by Someco
Somekoulutus
Myynnin tukeminen markkinoinnin automaation ja inboundin avulla

Ostokäyttäytymisen siirryttyä verkkoon, on myös myynti ja markkinointi mullistuneet ja näiden kahden toimen sitominen yhteen on yhä tärkeämpää. Niin kuluttajat kuin B2B -päättäjätkin käyttävät yhä enemmän aikaa verkossa verraten eri palveluntarjoajia. Markkinoinnin ja myynnin ammattilaisena sinun tehtäväsi on tuoda sisältösi näiden etsivien silmien eteen.

Inbound-markkinoinnin avulla asiakkaat tulevat luoksesi jo ennen myyntitoimenpiteitä ja oivalluttava sisältö auttaa päätösprosessin eri vaiheissa. Koulutuksessa käymme läpi inbound-markkinoinnin metodologian ja opit luomaan sisältöä, joka tukee asiakkaan päätöksentekoa ja näin ollen myyntitiimiäsi.

Markkinoinnin automaatiolla taas saadaan vapautettua käsiä sisällön jakelusta ja personoitua sisällönjakelun ajankohta niin, että se vastaa vastaanottajan valmiuteen kuluttaa sisältö. Tutustumme koulutuksessa markkinoinnin automaation mahdollisuuksiin osana inbound-markkinointia.

Tavoitteena on, että koulutuksen jälkeen osaat tuottaa sisältöä ja järjestellä sitä niin, että se tukee asiakasta ostopäätöksen tekemisessä.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu markkinoinnin ammattilaisille, jotka haluavat tukea myyntiä markkinointitoimenpiteiden avulla. Koulutuksesta on lisäksi hyötyä myyntityössä työskenteleville.

Koulutuksen ohjelma

•  Myynnin ja markkinoinnin murros
•  Mitä inbound-markkinointi on?
•  Sisällöntuotanto eri vaiheissa myyntiprosessia
•  Liidien nurturointi ja sähköpostiputket
•  Markkinoinnin automaatio viestinnän näkökulmasta

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

350 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tätä aihetta kouluttavat:

040 353 0485
Alexandra Byskata on TeamSomecon tuore vahvistus. Elokuussa 2018 Digital Marketing Specialistina aloittanut Alexandra, tuttavallisemmin Aksu, työskentelee mm. myynnin ja koulutuksen parissa.