Powered by Someco
Somekoulutus
Google Analytics -peruskoulutus
10.1.2018
Somecon toimitilat, Saturnus-toimistot, 3. kerros, Kalevankatu 12, Helsinki
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu 3.1.2018 mennessä!

Kilpailu sisältömarkkinoinnissa Suomessa kiihtyy ja laadun merkitys sisällöntuotannossa on koko ajan tärkeämpää. Mutta miten voimme mitata sisällön laadukkuutta? Analytiikan avulla pystymme mittaamaan merkittävästi enemmän kuin pelkästään verkkosivujen kävijämääriä. Nykyään analytiikkaa käytetään hyödyksi paitsi koko verkkopalvelun kehittämisessä, myös sisällön kehittämisessä.

Koulutuksessa käydään läpi analytiikan ja Google Analytics -työkalun perusteet. Käsittelemme analytiikan hyödyntämistä eri näkökulmien kautta, kuten miten voit kehittää verkkopalveluasi, sisältöjäsi, mainontaasi tai myyntiäsi. Koulutuksen avulla pystyt itse tutkimaan yrityksesi verkkosivujen analytiikkaa ja tekemään siitä luotettavia johtopäätöksiä, joilla kehität palvelujasi.

Koulutuksessa et tarvitse Google Analytics-tiliä. Parhaan oppimiskokemuksen tosin saat, kun otat koulutukseen oman läppärin mukaan ja varmistat, että sinulla on vähintään luku-oikeudet yrityksesi Google Analytics -tilille.

Kenelle?

Koulutus on suunnattu erityisesti viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville.

Ohjelmassa

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

335 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Google Analytics -peruskoulutus
10.1.2018
Helsinki, Kalevankatu 12
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 3.1.2018 mennessä

Tätä aihetta kouluttavat:

 
 
+358407535007

Tomi Neulanen vastaa Sofokuksen asiakaskokemuksesta sekä toimii aktiivisesti analytiikkatiimissä.

Neulanen uskoo, että onnistuneen yhteistyön avain on sujuva yhteistyö toimittajan ja asiakkaan välillä.

Analytiikan hyödyntäminen antaa erinomaisen lähtökohdan verkkopalveluiden kehittämiselle sen elinkaaren kaikissa vaiheissa.

 
 
040 164 3230

Tatu on digitaalisen markkinoinnin konsultti, joka tällä hetkellä työskentelee digitaalisen markkinoinnin yksikön vetäjänä Sofokuksella. Tatulla on 8 vuoden kokemus digitaalisen markkinoinnin toteuttamisesta ja kouluttamisesta. Tatu on ollut kouluttamassa ja konsultoimassa erilaisia yrityksiä pörssiyrityksistä pieneen yhden hengen yritykseen Suomessa ja ulkomailla.