Powered by Someco
Somekoulutus
Facebook-markkinointia edistyneelle
1.3.2018
Kalevankatu 12, Helsinki
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu 22.2.2018 mennessä!

Facebookilla on suuri rooli yritysten markkinointiviestinnässä, erityisesti kuluttajakaupassa. Facebook tarjoaa mahdollisuuden kustannustehokkaaseen viestintään ja markkinointiin, mutta toisaalta myös tehokkaaseen asiakaspalveluun. Facebookissa yrityksen kannattaa tarjota sidosryhmilleen ja asiakkailleen tietoa, osaamista ja keskustelunaiheita.

Tämä koulutus tarjoaa tietoa Facebookin uusimmista muutoksista ja toiminnoista, erityisesti orgaanista, ilmaista näkyvyyttä määrittelevästä uutisvirran algoritmista. Käsittelemme Facebook-kampanjointia, siihen liittyviä sääntöjä, mahdollisuuksia sekä esimerkkejä toteutetuista kampanjoista. On tärkeä mitata omaa tekemistä ja oppia siitä, joten käsittelemme optimointia ja seurantaa, sekä kolmansien osapuolten tarjoamia apuohjelmia, joilla voidaan tukea orgaanisen tekemisen kehittymistä.

Koulutuksemme ovat pienryhmäkoulutuksia: osallistujia on 6-8, jolloin koulutus on käytännönläheinen, ideoiva ja keskusteleva. Sisältöä voidaan myös räätälöidä osallistujien toiveiden perusteella. Jätä kommenttisi ilmoittautumisen yhteydessä tai ota etukäteen yhteyttä kouluttajaan saadaksesi lisätietoja.

Kenelle

Koulutus on suunnattu erityisesti Facebook-markkinoinnista ja sen kehittämisestä vastaaville henkilöille. Olette jo tehneet paljon markkinointia Facebookissa, mutta kaipaatte tukea ja vinkkejä Facebook-markkinointiin. Nimekkeesi voi olla esimerkiksi: Viestintäpäällikkö, tiedottaja, viestinnän suunnittelija / koordinaattori, verkkotiedottaja, community manager, yhteisömanageri tai markkinointipäällikkö tai -suunnittelija.

On suositeltavaa, että tähän koulutukseen osallistuja jo toteuttaa itse Facebook-markkinointia ja on tutustunut Facebook-mainonnan alkeisiin. Vasta-alkajat ovat tervetulleita kasvattamaan Facebook-sivulla markkinoinnin osaamistaan Facebook-sivun ylläpitäjän peruskoulutukseen.

Antoisa ja uusia näkökulmia antava koulutus, josta sai paljon vinkkejä omaan työhön!

Koulutuksen ohjelma

Entry fee icon

Osallistumismaksu:

335 € + alv. 24 %
Minimiosallistujamäärä 5 henkilöä - koulutuksen toteutuminen varmistetaan ilmoittautuneille viimeistään 7 vuorokautta ennen koulutusta. Mikäli osallistuja peruuttaa tulonsa alle 7 päivää ennen tapahtumaa, perimme 50 % osallistumismaksusta. Peruutus tulee tehdä viimeistään 3 vuorokautta ennen koulutusta.

Tarkista toistuvuus

Facebook-markkinointia edistyneelle
21.3.2018
Helsinki, Kalevankatu 12
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 18.3.2018 mennessä
Enää 1
paikka
Facebook-markkinointia edistyneelle
17.4.2018
Helsinki, Kalevankatu 12, Somecon toimitilat, Saturnus-toimistot, 3. kerros,
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 10.4.2018 mennessä
Enää 2
paikkaa

Tätä aihetta kouluttavat:

 
 
040 827 2792
Eleonore Lundell on sisältöstrategi, jonka kiinnostuksen kohteina ovat visuaalisuus sosiaalisessa mediassa sekä B2C-markkinointi. Eleonoren erityisalueita ovat kansainvälinen markkinointi ja sosiaalisen median sisällöntuotanto.
 
 
040 356 7976
Katja Mikkola on Somecon konsultti ja kouluttaja, joka innostuu ajankohtaisista ilmiöistä, aidoista kohtaamisista ja asiakkaat huomioivasta sisältömarkkinoinnista.
 
 
040 820 3246
 
 
040 7795131
Sosiaalisen median luovaa sisällöntuotantoa, sisältökonsepteja ja kohderyhmäymmärrystä – siinä pähkinänkuoressa Lotta Kinnusen erikoisosaaminen kouluttajana. Englannista haettu erikoistuminen brändiviestintään ja psykologiaan kulutuspäätöstemme taustalla terävöittävät tämän markkinointiammattilaisen näkemystä yritysviestinnän tavoitteiden saavuttamisesta sosiaalisessa mediassa.