Powered by Someco
Somekoulutus
Facebook-koulutukset

Tältä sivulta löydät kaikki Facebook-koulutuksemme. Facebookin yritys- tai organisaatiokäytön aloittelijoita suosittelemme aloittamaan Facebook-sivun ylläpitäjän peruskoulutuksella. Tämän jälkeen voit osallistua esim. Facebook Business Manager -työpajaan, jossa otetaan käyttöön yritys- ja organisaatiosivujen hallinnointiin luotu työkalu Facebook Business Manager. Kun haluat kehittyä sivujen ylläpitäjänä, ja oppia etenkin uutisvirran algoritmista Facebook-markkinoinnista, kuten sisällöntuotannon ja sisältökampanjoiden mahdollisuuksista, ilmoittaudu Facebook-markkinointia edistyneelle -koulutukseen.

Kun olet kiinnostunut Facebook-mainonnasta, aloita kouluttautuminen Facebook-mainonnan työpajalla, jossa opetellaan käyttämään Mainosten hallinta (Ads Manager) -työkalua ja laajemmin Facebook-mainonnan kampanjatavoitteita pelkän julkaisujen mainonnan (eli boostauksen) ohella. Jos toteutat jo monipuolisesti mainontaa, ja erilaiset kampanjatavoitteet ja niiden hyödyntäminen on tuttua, mutta haluaisit oppia lisää Facebook-mainonnan edistyneemmästä kohdentamisesta ja Facebookin pikselistä, tule mukaan Facebook-mainontaa edistyneelle -koulutukseen.

 

Facebook-sivun ylläpitäjän peruskoulutus
24.8.2017
Helsinki, Kalevankatu 12
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 17.8.2017 mennessä
Facebook-mainonnan työpaja
5.9.2017
Helsinki, Kalevankatu 12
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 29.8.2017 mennessä
Enää 1
paikka
Facebook-mainonnan työpaja
5.9.2017
Helsinki, Kalevankatu 12
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 29.8.2017 mennessä
Enää 1
paikka
Facebook-mainontaa edistyneelle
12.9.2017
Helsinki, Kalevankatu 12
13:00 - 16:00
Ilmoittaudu mukaan 5.9.2017 mennessä
Enää 3
paikkaa
Facebook-markkinointia edistyneelle
29.8.2017
Helsinki, Kalevankatu 12
9:00 - 12:00
Ilmoittaudu mukaan 22.8.2017 mennessä
Enää 1
paikka

Ota yhtettä, niin voimme auttaa sinulle sopivan koulutuksen valinnassa. Toki voimme myös toteuttaa koulutuksen kerralla myös teidän tiimillenne räätälöitynä.

 
 
040 576 3206
Minna Valtari on erikoistunut strategiseen sisältömarkkinointiin ja sosiaalisen median hyödyntämiseen liikeotiminnassa. Valmentajana hän innostaa johtoa ja asiantuntijoita olemaan näkyvillä ja osallistumaan sosiaalisessa mediassa.
  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.